Прямий карамболь

ПРАВИЛА КАРАМБОЛЬ

ПРЯМИЙ КАРАМБОЛЬ

1.Кількість гравців

Двоє і більше

 

 2. Використовувані кулі

Одна біла, одна жовта і одна червона куля.

Допускається використання двох білих куль, але одна з них повинна мати для відмінності кілька кольорових крапок.

 

3. Мета гри

Першим набрати заздалегідь задане число очок (як правило 60-100 очок)

 

4. Початкова розстановка куль

 

 

 5. Початковий удар

Право першого удару і вибір битка здійснюється розкочуванням куль.

Весь матч кожен суперник грає своїм битком (або білим, або жовтим).

 

 6. Ведення рахунку

За кожен результативний удар присуджується одне очко.

Удар вважається результативним, якщо биток стосується двох прицільних куль і при цьому не порушені правила.

Кожний правильний результативний удар дає право гравцю продовжити свою серію.

 

7. «Заборонені зони»

У районі усіх кутів спеціальними лініями окреслено «заборонені зони», в межах яких гравець може зробити карамболь тільки один раз.

Якщо дві прицільних кулі зібралися в одному кутку, гравець, який грає виконав один карамболь і при цьому обидві прицільних кулі залишилися в забороненій для другого карамболю зоні, то право наступного удару переходить до суперника.

Тому, виконуючи карамболь в розглянутому випадку, гравці намагаються хоча б одну з двох прицільних куль викотити за межі зони і отримати можливість продовжити серію Карамболь.

 

8. Фоли

Фоли оголошуються за пропих, за промах по кулях, туш будь-якої кулі, а за будь яку вискочившу за борт кулю, удар не своїм битком. За кожен фол з поточного рахунку порушника списується одне очко, серія зупиняється. Будь яку кулю, що вискочила виставляють на передню відмітку (якщо вона зайнята, то на центральну відмітку і якщо й вона зайнята, то на задню відмітку).

Грати з машинкою заборонено.

 

9. Фора

Фора дається очками.

Існує право останнього удару, для гравця який починав партію другим. Тобто в партії можливий нічийний результат. На змаганнях ця партія переграється.