Динамічна піраміда

«ДИНАМІЧНА ПІРАМІДА»

При грі в «динамічну піраміду» слід керуватися "Загальними правилами піраміди», а також нижченаведеними правилами.

1. Мета гри. Першим (раніше суперника) набрати вісім очок.

2. Кулі, які використовуються. Стандартний набір з шістнадцяти пірамідних більярдних куль: п'ятнадцять білих (кольори слонової кістки), які використовуються як прицільні, і одна кольорова (переважно жовта) куля без номера, який використовується в якості битка.

3. Вихідна розстановка куль. (Див. П.9.1 і п.9.2 «Загальних правил піраміди»)

4. Початковий удар. Початковий удар проводиться з руки з дому відповідно до п.13 «Загальних правил піраміди».

5. Правила ведення гри:

5.1. Забивати в лузу можна як будь-яку прицільну кулю, так і биток від будь-якої прицільної кулі.

5.2. На заміну забитого битка гравець знімає зі столу одну з прицільних куль за своїм вибором і вводить биток в гру ударом з руки відповідно до п. 6, при цьому забивати в лузу можна тільки прицільну кулю.

Примітка: Обрана прицільна куля повинна бути знята до нанесення наступного удару, в іншому випадку вона залишається на столі і рахунок в партії не змінюється.

5.3. Оголошувати замовлення не потрібно. При правильному ударі зараховуються всі кулі, які впали в лузи.

5.4. Будь-який удар (за винятком початкового) повинен завершитися в повній відповідності з п. 20 «Загальних правил піраміди». В іншому випадку - штраф.

6. Введення битка в гру ударом з руки

6.1. При ударі з руки биток можна встановлювати в будь-якій точці ігрової поверхні столу, але не впритул до прицільних куль.

6.2. Якщо при установці битка зачеплена будь-яка з куль, то накладається штраф і після знятої штрафної кулі право введення битка в гру ударом з руки переходить до суперника.

6.3. До тих пір поки биток не введений в гру, його можна поправляти рукою і києм (включаючи наклейку), однак після того як биток встановлений, будь-який удар по битку розглядається як введення його в гру.

6.4. При ударі з руки забивати в лузу можна тільки прицільну кулю.

6.5. Якщо при ударі з руки в лузу падає биток, то удар вважається неправильним і штрафується (див. п.8). Після зняття штрафної  кулі суперник вводить биток в гру ударом з руки з будь-якого місця столу.

6.6. Якщо при ударі з руки крім битка в лузу падає і прицільна куля, то вона не зараховується і виставляється. Після виставлення неправильно забитого прицільного і зняття штрафної прицільної кулі суперник вводить биток в гру ударом з руки з будь-якого місця столу.

7. Ведення рахунку. За кожну правильно забиту в лузу кулю гравцеві присуджується одне очко. У разі порушення правил і зняття штрафної  кулі до поточного рахунку суперника додається одне очко.

8. Штрафи за порушення.

8.1. У разі порушення правил суперник знімає зі столу будь-яку прицільну кулю (на власний вибір) і кладе її на свою полицю. Така куля називається штрафною. Вона знімається після виставлення всіх неправильно забитих і куль, що вискочили.

Примітка: Штрафна куля повинна бути знята до нанесення наступного удару, в іншому випадку вона залишається на столі і рахунок в партії не змінюється.

8.2. Якщо биток забитий неправильно або вискочив за борт, то після зняття штрафної кулі суперник має право:

(а) ввести биток в гру ударом з руки з будь-якого місця столу (при цьому забивати в лузу можна тільки прицільну кулю), або

(б) передати удар з руки з будь-якого місця столу гравцеві, який порушив правила (при цьому забивати в лузу можна тільки прицільну кулю).

8.3 Якщо після порушення биток залишився на столі, то після зняття штрафної кулі суперник має право:

(А) продовжити гру ударом з місця зупинки битка (при цьому забивати в лузу можна як биток, так і прицільну кулю), або

(Б) передати удар з місця зупинки битка гравцеві, який порушив правила (при цьому забивати в лузу можна як биток, так і прицільну кулю).

9. Виставляння куль. Всі неправильно забиті, що вискочили прицільні кулі виставляються відповідно до п. 25 «Загальних правил піраміди».