ПРАВИЛА КАРАМБОЛЬ
ТРЬОХБОРТНИЙ КАРАМБОЛЬ
1. Кількість гравців
Двоє і більше
2. Використовувані кулі
Одна біла, одна жовта і одна червона куля.
Допускається використання двох білих куль, але одна з них повинна мати для відмінності кілька кольорових крапок.
3. Мета гри
Першим набрати заздалегідь задане число очок (як правило 60-100 очок)
4. Початковий удар
Право першого удару і вибір битка здійснюється розкочуванням куль.
Весь матч кожен суперник грає своїм битком (або білим, або жовтим).
5. Ведення рахунку
При виконанні будь-якого удару необхідно виконання однієї з наступних умов:
а) Биток торкається прицільної кулі, потім 3-х або більше бортів і потрапляє в другу прицільну кулю
б) Биток торкається 3-х або більше бортів, а потім двох прицільних куль
в) Биток торкається борту, потім прицільної кулі, потім 2-х або більше бортів і потрапляє в іншу прицільну кулю
г) Биток торкається 2-х або більше бортів, потім прицільної кулі, потім одного або більше бортів і потрапляє в іншу прицільну кулю. В іншому випадку оголошується фол, право удару переходить до суперника очки не нараховуються. За кожен результативний удар нараховується одне очко, гравець, який грає продовжує свою серію.
6. «Заборонені зони»
Обмеження в кутових заборонених зонах у цій грі відсутні.
7. Фоли
Фоли оголошуються за пропих, за промах по кулях, туш будь-якої кулі, за будь-яку кулю що вискочила за борт - удар не своїм битком.
За кожен фол з поточного рахунку порушника списується одне очко, серія зупиняється. Будь куля, що вискочила виставляється на передню відмітку (якщо вона зайнята, то - на центральну відмітку і якщо й вона зайнята, то на задню відмітку).
Грати з машинкою заборонено.
8. Фора
Фора дається очками.
Примітка: Існує право останнього удару, для гравця який починав партію другим. Тобто в партії можливий нічийний результат. На змаганнях ця партія переграється